.

Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2012 m. kovo 15 d. įsakymu Nr. 4-243 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=420479

www.batela.lt pirkėjai (vartotojai) turi teisę nenurodę priežasties atsisakyti prekės pirkimo ir pardavimo sutarties, pranešę apie tai pardavėjui raštu per 14 dienų nuo prekės pristatymo arba atsiėmimo momento. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti pirkėjas.

Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 darbo dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymą gavimo, grąžina pirkėjui pinigus už prekę.

Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje. Pirkėjo nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt. Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė), tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta. Grąžinant būtina pateikti PVM sąskaitą faktūrą, kuri buvo gauta kartu su siunta, arba kitą prekės pirkimą iš pardavėjo patvirtinantį dokumentą, užsakymo numerį.

Jei prekė buvo siunčiama pritaikius nemokamą siuntimą ir jei ją gražina pirkėjas dėl bet kurios priežasties, siuntimo kaina 3.50  eur yra išskaičiuojama iš prekės kainos, ir grąžinamas tik kainos skirtumas.

Grąžinamas prekes Pirkėjas gali atsiųsti per kurjerį arba pristatyti pats į www.batela.lt parduotuve jos darbo laiku.

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali pirkimo vietoje arba elektroniniu paštu info@batela.lt.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:

1)      Prekės užsakymo numerį.

2)      Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti).

3)      Prekės pakuotės nuotrauką.

4)      Aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį.

Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

a) Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke.

b) Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis.

c) Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 10 dienų.